Er MOET een manier zijn om "je te laten horen" en te laten weten dat sommigen van ons een lift willen!! Niet iedereen houdt van Jeep, maar wil toch een terreinwaardig voertuig. Bronco II komt in me op. Ik ben niet op zoek naar een rock crawler!! Ik ben dol op de look, de aandrijving en de stijl van de FE en heb er een gekocht, in de veronderstelling dat er inmiddels wel iemand een lift voor zou hebben. Voor de zeurpieten: niet alle offroaders hoeven hoekig en vierkant te zijn! De Escape is geweldig off-road met all-terrains!! Ik zoek gewoon meer bodemvrijheid. Een spacer kit voor en achter zou de rit behouden en dikkere stabilisatorstangen zouden daarvoor zorgen. Verdorie, ik heb zelfs een kit voor de smart car gevonden!!!??? Moeten we echt onze toevlucht zoeken tot de concurrentie om naar het huisje of om te vissen te gaan... plus er ligt hier 6 maanden per jaar sneeuw!!! Als ik het me kon veroorloven, had ik een Raptor gekocht als hij niet zo enorm was! ANYWAY... ik hoop dat iemand luistert!! Dank u.