2013+ Ford Escape Forum banner

Terreinbanden

2 reading
118K views 47 replies 25 participants last post by  Messw/stuff  
#1 ·
Ik zag dit E-concept. Ik vind de wielen/banden wel wat. Hoeveel een stads-SUV dit ook is (de oude E zag er meer offroad/agressief uit), ik wil graag wat a/t banden denk ik.... (Ik wed dat hier al over is gesproken, hè?)

Zit ze bij iemand op hun E?

Ik denk dat dit concept 18"ers heeft?

Attachments

#2 ·
Bent u tevreden met de soepele, stille rit op de snelweg en het brandstofverbruik in uw Escape? Ik heb een Ranger met banden die lijken op die Toyos, Firestone Destination AT's. Ik kan er licht mee rotsklimmen, maar op de snelweg en in de stadsaders merk je zeker de hobbelige rit. Het vermindert ook mijn MPG met 1-2 op de snelweg. Ik ben met de standaard Continentals op bospaden in de Escape geweest en ze waren oké, maar ik zou iets daartussenin voorstellen, tenzij je veel offroad van plan bent. Iets als de Firestone Destination LE of iets dergelijks is beter voor offroad, maar toch meer wegvriendelijk.

#3 ·
Ik krijg mijn E morgen daadwerkelijk. Ik heb een paar mooie banden op mijn huidige E uit 2005, ik vergeet steeds welke. Ik heb een Raptor gehad en vond het lawaai en de hardheid niet erg, maar de kilometerstand was behoorlijk waardeloos.

Ik denk dat ik de look van de A/T-banden wel mooi vind. De stoere uitstraling van dat concept ziet er goed uit. Ik denk dat ik een compromis zou kunnen sluiten met een paar robuuste all-seasons zoals die u heeft genoemd. En voor de winters hier... ik ga winterbanden halen... dus geen echte A/T-banden nodig voor sneeuw, alleen de looks en wat "modder/paden".

We hebben een paar OTV-parken en ik heb wat land om offroad/modder te gaan. Maar ik heb het nog nooit met een van mijn auto's gedaan. Ik weet dat als ik het zou doen, ik een echt 4x4-systeem nodig zou hebben, niet het "slimme" awd-systeem, dus meer Jeep of een oudere Ford met starre assen.

#5 ·
(Hier gepost om me op deze thread te abonneren.) Ik zou mijn linkerarm ervoor over hebben om op een gegeven moment BFG All Terrains op mijn Escape te kunnen zetten. Ik heb echter 17" velgen nodig (of moet mogelijk terug naar 16" - Auw!) Ik heb de fabrieks 18" velgen. Weet iemand welke bandenmaat erin past zonder aan te lopen? Boutpatroon, offset, andere afmetingen van de fabrieksvelgen?

#6 ·
Mensen hebben 20"s erop gezet.

Ik denk echt dat iemand een liftkit nodig heeft, OF de levelkit voor de voorkant. Ik zou het prima vinden om naar 16" wielen met een agressieve band te gaan, maar de E in de eerste post reed met 18"s met custom veren. Ik heb het bedrijf gemaild om meer info te krijgen over de veren, of ze het verlaagden of verhoogden. Ze hebben nog niet gereageerd.

#7 ·
Iemand heeft dit al een tijdje geleden genoemd. Maar er is een Ford Kuga liftkit beschikbaar. Ford KugaÂ*-Â*delta4x4 Deze pagina heeft meer informatie erover. Ze zeggen zelfs dat ze een aluminium bodembescherming hebben. Ik heb geen idee of iemand iets van hen heeft gekregen, maar ik denk het niet. Verzending zou echter een pijn in de portemonnee zijn.

Edit: http://shop-ru.delta4x4.de/product_info.php?products_id=309946 is de pagina om het te kopen. 450 dollar, maar geen verzending lijkt oké.

#8 ·
Ik zag dit E-concept. Ik ben weg van de wielen/banden. Hoeveel een stads-SUV dit ook is (de oude E zag er meer off-road/agressief uit), ik zou graag wat a/t-banden willen, denk ik... (Ik wed dat hier al over is gesproken, hè?)

Zit ze bij iemand op hun E?

Ik denk dat dit concept 18"s heeft?
Ik ben hier de laatste tijd iets te veel over aan het obsesseren. Ik zou eigenlijk de voorkeur geven aan wat banden die wat agressiever zijn dan die (zoals BFG All Terrains), maar hoe dan ook, ik heb dat voertuig en de jongens die het hebben gebouwd gevonden...

Scroll naar beneden naar het tweede voertuig: Concept Vehicles - Vaccar - Automotive Artistry

Ik heb geen idee of ze enige bandenslijtage hebben met die banden erop, maar dat zouden ze zeker kunnen hebben, aangezien het slechts een "concept" is (zie ook de foto van de band aan de voorkant van de passagierskant). Ze hebben er ook wat speciale veren op gezet om misschien wat ruimte onder de truck te creëren.

Persoonlijk wil ik gewoon de grootste, meest agressieve band die ik kan krijgen zonder enige ophangingsmods te doen. Het lijkt erop dat er niet veel mogelijkheden zijn om daar veel mee te spelen.

#9 ·
Ik ben hier de laatste tijd een beetje te veel mee bezig geweest. Ik zou eigenlijk de voorkeur geven aan banden die wat agressiever zijn dan die (zoals BFG All Terrains), maar hoe dan ook, ik heb dat voertuig en de mensen die het gebouwd hebben gevonden...

Scrol naar beneden naar het tweede voertuig: Concept Vehicles - Vaccar - Automotive Artistry

Ik heb geen idee of ze enige bandenwrijving hebben met die banden erop, maar dat zouden ze zeker kunnen hebben, aangezien het slechts een "concept" is (zie ook de foto van de voorband aan de passagierskant). Ze hebben er ook een paar aangepaste veren op gezet om misschien wat ruimte onder de truck te creëren.

Persoonlijk wil ik gewoon de grootste, meest agressieve band die ik kan krijgen zonder enige ophangingsmods te doen. Het lijkt erop dat er niet veel mogelijkheden zijn om daar al te veel mee te spelen.
Dant86 heeft net de toyo open country's gekregen

http://www.fordescape.org/forum/wheels-tires-brakes-suspension/41537-all-terrain-tires.html

Ik heb vaascar gemaild en nog niets gehoord. Ik wilde graag weten hoe het zit met wrijving, veren en hun push bar :(

#13 ·
Wat is de hoogte van uw zijwand? Wrijft het ergens aan? Met de juiste set zou u ongeveer 1,5 inch lift kunnen krijgen!

#14 · (Edited)
6,48 inch zijwand. 6,5% hoger. Ik heb het bredere deel overgeslagen, alle anderen schuurden daarmee, en ik hou er helemaal niet van om te schuren met al die modder hier, ik heb al genoeg problemen.
Hier zijn de specificaties van deze maat in inches.
______________Standaard ________Aftermarket maat ____verandering
Diameter _______27.2__________ 29____________ +6.6%
Breedte _________9.25 __________9.25 ___________0
Zijwand ________5.09 _________6.48 ________+27.3% Dit is enorm, maakt de ruwe delen van de weg glad
Omtrek ___85.3__________ 90.9________ +6.6%
Omwentelingen/mijl ______742.5_________ 696.9________ +6.5%

Ik heb wel een beetje wrijving waar de voering een beetje naar binnen is geduwd door wat schade aan de onderkant van de bumper. Ik ben van plan dat uit elkaar te halen en erachter te komen wat de duw in het wielcompartiment veroorzaakt. Alle andere tekenen zijn dat het de modder beter uit de wielkast verwijdert.
Ik heb een paar foto's toegevoegd van de standaard winterbanden op de standaard velgen ter vergelijking. Deze vullen de wielkasten echt op en zouden niet schuren als het niet voor de schade aan de voorste passagiersbumper was. Ik ben van plan een metaalbewerkingscursus op de universiteit te volgen om de apparatuur te gebruiken en in ieder geval een nieuwe spatplaat te maken, misschien kijken hoeveel ruimte er echt in die wielkasten zit en wat inzetstukken maken als het een voordeel zou zijn.

Attachments

#23 ·
Heb veel onderzoek gedaan en ontdekte dat niemand deze weg is gegaan met all-terrain banden.

Volledige details op http://www.fordescape.org/forum/whe...org/forum/wheels-tires-brakes-suspension/38761-off-road-tires-2.html#post717466

Hoe luidruchtig zijn die banden tijdens het cruisen over de weg? Ik heb gehoord dat banden met noppenstijl als een helikopter op de snelweg brullen. De Escape is een auto-gebaseerde CUV, dus het is niet echt bedoeld om te worden gebruikt als een off-road voertuig. ;)

#17 ·
Bekijk mijn link, geen wrijving behalve waar ik al schade heb >.<. Ook een lichte aanraking bij volledige doorzakking van de ophanging achteraan aan het einde van de standaard kleine spatlap aan de voorkant van de wielkast die naar beneden hangt. Maar het is zeldzaam, behalve tijdens de installatie, dat de achterkant zo laag komt.

#18 ·
Nou, ik heb al met de dame gesproken en ik ga nu ook 16s met BFGs doen als de stockers klaar zijn. Bedankt voor de sprong. Mijn huidige autobanden hebben me vanmorgen vastgezet toen ik uit mijn garage reed. De ploegen hebben ongeveer 2,5 voet sneeuw voor mijn uitgang neergelegd. Ik kon er na een tijdje uitkomen.

Ik ga mijn 18" PVD's verkopen nadat ik de 16"s heb!

#25 ·
OK, ik ben hier een tijdje uit de running geweest, maar ze zijn een beetje luid, minder dan banden met spikes, maar bij de juiste snelheden 28-32 zingen ze als een gek. Trekt zeker wat bekijks. Het is geen zware offroader, maar 3 lekke banden van juli tot het sneeuwseizoen hebben me ervan overtuigd dat mijn weg alle seizoenen verslindt. Ik wrijf lichtjes bij iets minder dan volle uitslag, in off-camber bochten. 3 keer geraakt op grote, snelle hobbels. Nu in de modder raakt het daar een beetje verstopt, meer nog met grotere stenen, maar alles bij elkaar niet zo slecht. Maak me klaar om een paar veranderingen aan te brengen, zodat we minder problemen hebben met vissen en jagen. Niets te zwaar, maar de modder in Maine kan soms erg worden als je kilometers van iemand verwijderd bent. Vandaag gingen we op verkenning en onze trekhaak vond een enorme rots die in de modder verborgen was. Geen problemen zolang je niet de ruige dingen probeert of te snel gaat.
Slechte punten zijn dat ik wat geluiden heb van wat de draagarmen zouden kunnen zijn. Misschien gewoon wat meer vet nodig, maar de nieuwe zijn hoogstwaarschijnlijk "verzegeld", dus ik kijk naar upgrades terwijl ik de onderdelen vervang.